I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin określa zasady działania Programu Lojalnościowego dla placówek oświatowych - Klientów Biura Podróży „Gaja”.
2. Organizatorem Programu Lojalnościowego jest Biuro Podróży „Gaja” z siedzibą w Kruszewie, ul. Szkolna 26, 64-850 Kruszewo.
3. Program Lojalnościowy obejmuje placówki oświatowe korzystające z oferty turystycznej Biura Podróży „Gaja”.
II. CEL PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
1. Aktywizacja klientów „Biura Podróży „Gaja”.
2. Wspieranie palcówek oświatowych.
3. Zwiększenie sprzedaży imprez turystycznych .
4. Budowanie marki i wizerunku firmy.
III. WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być wyłącznie placówka oświatowa.
2. Warunkiem rozpoczęcia uczestnictwa w Programie Lojalnościowym jest wykupienie imprezy turystycznej w Biurze Podróży „Gaja” .
IV. ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
1. Aby rozpocząć uczestnictwo w Programie Lojalnościowym należy wykupić imprezę turystyczną w Biurze Podróży „Gaja”.
2. Każda szkoła korzystająca z oferty turystycznej Biura Podróży „Gaja” zostaje automatycznie włączona do Programu Lojalnościowego.
3. Za jeden dzień wycieczkowy jednego ucznia placówka oświatowa otrzymuje 1 punkt .
4. Punkty nie są przyznawane za opiekunów biorących udział w wycieczce i za uczestników, którzy nieodpłatnie uczestniczą w wycieczce, realizując Program Lojalnościowy
5. Na początku roku szkolnego placówka oświatowa otrzymuje zaświadczenie z Biura Podróży o ilości zebranych punktów w poprzednich latach szkolnych.
5. Punkty mogą zostać wymienione na nagrody na pisemny wniosek dyrekcji placówki oświatowej.
6. W danym roku szkolnym można wykorzystać wyłącznie punkty zdobyte w latach poprzedzających ten rok szkolny.
7. Zdobyte punkty podlegają przedawnieniu po pięciu latach od zakończenia roku szkolnego, w którym zostały przyznane.
8. Przyznane punkty mogą być wymienione na:
a) nieodpłatne uczestnictwo uczniów w wycieczce szkolnej organizowanej przez Biuro Podróży „Gaja”;
b) sfinansowanie nagród w konkursach i turniejach organizowanych przez szkołę;
c) zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby szkoły;
d) inne wydatki, w uzgodnieniu dyrektora szkoły z właścicielem Biura Podróży „Gaja”.
9. Zasady wymiany punktów na nagrody:
a) nieodpłatne uczestnictwo jednego ucznia w wycieczce jednodniowej - 100 pkt
b) nieodpłatne uczestnictwo jednego ucznia w wycieczce wielodniowej - 150 pkt za każdy dzień wycieczkowy
c) zakup nagród, wyposażenia lub sprzętu - ilość punktów ustalana indywidualnie w porozumieniu z dyrektorem szkoły
V. REKLAMACJE
1. O wszelkich nieprawidłowościach związanych z Programem Lojalnościowym Uczestnicy powinni informować Organizatora.
2. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. Organizator rozpatrując reklamację. stosować będzie postanowienia Regulaminu. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie powiadomiony poprzez podany e-mail lub telefon.
3. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.
VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wszelkie pytania i uwagi można kierować na adres e-mail: biuro@gajatour.pl lub telefonicznie: +48 517-920-843 .
2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Programu Lojalnościowego, w szczególności z przyczyn techniczno-organizacyjnych.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.